Известие

Collapse
No announcement yet.

Схема за касетофон на 147...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Схема за касетофон на 147...

    Здравейте, момчета, имам един въпрос. Разцепих се да търся схема на касетофона на алфата, в интернет, но така и не успях. Сега, идва въпроса, за къв дявол ми е притрябвала тъпата схема на касетофона. Ами честно казано търсих начин да си слушам телефона към музиката в колата, и си мислих за трансмитер или касета с USB, когато попаднах на колегите от Ауди форума, където единият пич, предлага интересна работа. Става дума, че свързва кабелчета от слушалки например, с предусилвателя на касетофона и един вид, изгражда AUX вход. Та въпросът ми е, може ли да ми дадете схема на касетофона да видя къде трябва да се свържат тия кабелчета, че не искам да ровя там дет не разбирам толкова. Благодаря предварително!

    А колкото за самата статия на пичовете ето линк -> http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=52550

  • #2
    Другият вариант е да го отвориш и да опишеш чиповете по платката. За тях по отделно не може да няма схема на свързването.
    ПП А кой модел е касетофона??
    Alfa Romeo 1.8 TS `98
    sigpic

    Comment


    • #3
      Щом ще подаваш сигнал от слушалките, не ти трябва предусилвателя, а усилвателя.
      Отвори плеъра и виж номера на интеграла. По него в нета ще намериш схемата.
      Аз лично бих отворил плеъра, ще го включа и дам усилването на макс, а после с наплюнчен пръст ще опипам всички крачета на крайното стъпало. На входовете няма начин да не бръмчи. Там ще видиш и по един малък кондензатор. Примерно 220 нанофарада или полярен 2.2 до 4.7 микрофарада.
      Там включвай, като гледай масата на "кабелчетата" да са колкото се може по-близо до входа
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        щом ще се хващаш с такива истории се предполага че имаш някакво понятие от електроника. схема не ти трябва. ако ще го правиш така, отваряш касетофона. проследяваш кабелите от главата. те трябва да влизат в операционен усилвател /ОУ/. той ти е предусилвателя, но ти трябва да се вържеш СЛЕД него. намираш му двата изхода и те влизат към управляващата ИС през едно малко кондензаторче няколко нанофарада на всеки канал. там трябва да се вържеш и сигнала ти да минава през тия кондензатори. остава да изолираш предусилвателя и да излъжеш механиката че има поставена касета което ще е най-трудно.
        така обаче разсипваш радиото и е малко "голф тунинг". по-добре си купи едно ново радио с усб и си свиркай.
        точка

        Comment


        • #5
          Колега, най-добре е с адаптерна касета или трансмитер. Цените са им такива че не си заслужава да се занимаваш. А и радиото не е с потенциометър та ще ти се наложи да човъркаш по аудио процесора който регулира усилването и ако предусилвателя на главата е вграден ще удариш на камък.
          Ако искаш да нямаш касета знай че можеш да си направиш един делител със съпротивления за да намалиш сигнала от слушалките и да го подадеш директно на входа за глава но знай че там има и честотен коректор и звука няма да е максимален.
          Най-най добре е да си сложиш друго радио с блутут - аз си взех един такъв санг за 70 лева и си работи перфектно.
          Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
          Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

          Comment

          Working...
          X